Po už viac ako 12-mesačnej spolupráci budú tieto dve spoločnosti pokračovať v prinášaní najzaujímavejších a najvzrušujúcejších príbehov v rozvíjajúcom sa hraní a sveta eSport.
Spolupráca začala v máji minulého roka so spoločným cieľom ponúknuť fanúšikom hrania exkluzívne zákulisné pohľady na osobnosti, miesta a technológie vo fascinujúcom svete eSport. Vďaka dokumentom, ako sú 'eSports Unfold' a 'Part of the Game', dosiahol obsah od svojho uvedenia milióny zhliadnutí.
Vytváranie silných partnerstiev je dôležitou súčasťou našej hernej stratégie. Acer a Red Bull Media House zdieľajú hlboké odhodlanie podporovať fanúšikov eSport a hernú komunitu prémiovým a autentickým obsahom. Spojením skúseností spoločnosti Acer v oblasti hrania hier prostredníctvom jej najmodernejších produktov Predator a schopnosťami Red Bull Media House tvoriť vynaliezavé príbehy, vzniká prirodzené partnerstvo ponúkajúce prvotriedne produkty a zážitky zo sledovania obsahu. Tešíme sa na pokračovanie úspešnej tímovej hry s Red Bull Media House pre ďalšie zvýšenie prémiových súčinností značiek s veľkým významom.
Hajo Blingen, viceprezident marketingu pre oblasť EMEA, spoločnosť Acer Europe , Middle East and Africa
Pre nadchádzajúci rok dokončujú spoločnosti Acer a Red Bull Media House nové nápady týkajúce sa obsahu, ktoré budú pokračovať v budovaní a zapojenia hernej komunity. 'Prism' má za cieľ preskúmať zákulisia a zistiť tak, čo poháňa ľudí, ktorí majú radi eSport. Druhá časť 'Part of the Game' sa tiež vracia k zachyteniu vplyvu hernej kultúry v štyroch ďalších mestách po celom svete.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!