Nové hry vyžadujú čoraz viac miesta a odstupom času to zrejme bude sposôbovať čoraz väčšie komplikácie aj pre samotných vývojárov.
Spoločnosť sa rozhodla odložiť veľkokapacitné karty až na rok 2019. Podľa Magazínu The Wall Street Journal sa ich Nintendo pripravovalo pustiť do obehu už v polovici tohto roka, no kvôli technický problémom na 64GB karty si tak počkáme ešte minimálne rok.
Vývojári momentálne majú k dispozícii len 32GB cartridge. Narozdiel od 50 GB Blu-ray diskom pre PS4 a Xbox One je to naozaj málo a spoločnosti tak nemajú kde svoje hry zmestiť. Situácii nepomáha ani malá interná pamäť samotnej konzoly a prvé komplikácie už nastali:
Prečítajte si tiež
LA Noire pre Nintendo Switch sa nezmestí do konzoly
The Wall Street Journal tiež uvádza, že tento problém môže spôsobiť odklad hneď niekoľkých hier. Bližší zoznam ale neuviedol, takže nám neostáva nič iné, len si počkať, či to tak bude, alebo spoločnosti svoje hry nejako „osekajú“ aby sa zmestili a či sa k tomu vyjadrí aj samotné Nintendo.