A hra stále rastie.
Zatiaľ čo popularita PC verzie PUBG neustále klesá a z hry, ktorá niekedy prilákala 3,2 milióna hráčov súčasne je hra, ktorá láka menej ako 700 000 hráčov súčasne, mobilná verzia hry má opačnú tendenciu. Jej popularita neustále rastie a rastie aj počet aktívnych hráčov.
Spoločnosť Tencent, ktorá stojí za distribúciou PUBG Mobile ohlásila, že hra bola stiahnutá už viac ako 400 miliónov krát. A čo je ešte dôležitejšie, hru hrá denne viac ako 50 miliónov hráčov. K tomu navyše spoločnosť ESL ohlásila, že PUBG bude súčasťou ESL Mobile Open series, kde sa bude rozhodovať o tom, kto je najlepší Winner Winner Chicken Dinner. Taktiež bol ohlásený PUBG Mobile Club Open 2019 s prize poolom 2,5 milióna dolárov.
Zlaté časy sa však môžu čoskoro skončiť. Primárny zdroj popularity hry je totiž v Číne a spoločnosti Tencent sa nepodarilo získať výnimku od Čínskych úradov, ktoré tým pádom zakázali fungovanie tejto hry v krajine. Tencent ju nahradil klonom s názvom Heping Jingying (Game for Peace), ktorá je síce v základe rovnaká, no časť tržieb z mikrotransakcií smeruje na podporu Čínskej armády.