Už koncom roka by sa mal na trhu objaviť nový smart reproduktor od Facebooku, ktorý plánuje narušiť monopol Amazonu a Googlu v tomto segmente. Podarí sa mu to aj po škandáloch s únikom osobných dát?
Nie náhodou sme na úvod spomenuli otázku týkajúcu sa súkromia. Facebook od prevalenia škandálu s únikom osobných dát opustilo mnoho používateľov, jeho popularita je na bode mrazu a Mark Zuckerberg prepotil minimálne dve košele počas vypočúvania americkým kongresom. Dokonca Steve Wozniak opustil rady používateľov najväčšej sociálnej siete.
Z tohto pohľadu je teda uvedenie nového smart reproduktoru skôr rizikom ako stávkou na istotu. Podľa dodávateľských zdrojov, sa masová výroba začne v júni, pričom prvé kusy sa dostanú na trh v priebehu októbra. Vo fáze finálnych príprav sú dva modely s kódovým označením Fiona a Aloha. O výrobu oboch zariadení sa s najväčšou pravdepodobnosťou postará Pegatron, zatiaľ čo 15 palcové displeje dodá LG. Podrobnosti a rozdiely medzi nimi známe nie sú a budú skor kozmetického rozmeru. Oba by však mali disponovať pokročilou umelou inteligenciou.