• Farba: Zlatá
  • Orientačná cena (v €): 260

Recenzie

Honor 5X - Recenzia Gamesite.sk
Honor X5

Neodolateľný displej

Veľký 5,5palcový displej s Full HD rozlíšením využíva plných 72,5% predného panela. Plne laminovaný displej prichádza s dynamickým kontrastom využívajúcim Pixel-by-pixel technológiu pre väčší kontrast pri rôznych svetelných podmienkach a lepšiu čitateľnosť na slnku. IPS displej poskytuje živé a ostrý obraz s vylepšenou reprodukciou farieb a širokými pozorovacími uhlami. Za zmienku stojí aj možnosť ručného nastavenia teploty farieb a podpora multidotykového ovládania.

Fotoaparát pre každú príležitosť

Špičková kamera zachytí obraz vo vysokej kvalite pri mnohých rôznych scenároch. Šošovka s úžasnou priepustnosťou svetla (F2) a antireflexný povrch zvyšujú množstvo vstupujúceho svetla, aby boli snímky jasnejšie aj v podmienkach slabého osvetlenia. Vďaka 13Mpx snímaču budú fotografie detailné. Správne spracovanie, s cieľom zabezpečiť dobre prekreslený záber, obstará špecialista na slovo vzatý - obrazový procesor SmartImage 3.0. Vonkajšia časť bola zhotovená z materiálu, ktorý je ďaleko odolnejší proti poškriabaniu než sklo. Vycibrený hardvér dopĺňajú funkcie pre obrazové experimenty, časozberné zábery aj 4 × spomalený záber pomocou 120 fps.

Bezpečnosť bez otravovania

Chrániť svoje súkromie ešte nikdy nebolo jednoduchšie. Už nemusíte nič vyťukávať alebo spájať body. Stačí priložiť prst a behom pár chvíľ je telefón odomknutý. Telefón obsahuje druhú generáciu FPC snímača, ktorý prináša väčšiu presnosť a pre zobratie odtlačku stačí len 0,5 sekundy. Na snímač si tiež môžete nastaviť funkcie rovno zo zamknutej obrazovky. Jediným dotykom možno volať na určené číslo, fotiť bežné fotky aj selfie a podobne.

Technické špecifikácie

Čipset: Qualcomm Snapdragon 616
Operačná pamäť: 2GB