• Hlavná stránka
  • Pomôcť Slovensku v boji s koronavírusom sa pokúša aj herná komunita

  • Xbox Series X bude výkonnejšou konzolou. A to je úplne v poriadku, hoci ste Playstation fanboy

  • RECENZIA: MSI OPTIX MAG161V - Prenosný monitor od MSI

  • Ako výkonná je Playstation 5? Potrebovali by ste 1658 Playstation 2 konzol

  • Gamesite News 39 - Aj napriek koronavírusu nie je o nové hry núdza a niektoré z nich si môžete užiť aj zdarma

  • Gamesite Podcast #21 - Ani na jednej novej konzole si všetky staré hry nezahráte, Kojima ostáva stále nepochopený a nový Half-Life (takmer) nikoho nezaujíma

Dlhá púť hernej série Tomb Raider 2. časť

V predošlej časti sme si pripomenuli začiatky série Tomb Raider, ktoré vyvíjalo štúdio Core Design. Je zrejmé, že bez úspechu, ktorý dosiahlo štúdio Core Design by značka Tomb Raider nebola tým čím je dnes. Na druhej strane, zmena herného štúdia z Core Design na Crystal Dynamics sa ukázala ako správna a aj vďaka tejto zmene sa hráči môžu tešiť z rôznych herných projektov z dielne Crystal Dynamics.

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Recenzia

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Recenzia

Umierajúca klasika. Asi týmito dvoma slovami by som v skratke vystihol svoj herný zážitok z nového Warhammera. Nový Warhammer 40,000 s podtitulom Inquisitor – Martyr je výborným príkladom toho, že super prvky nezaručujú super herný zážitok. Inquisitor vyzeral ako chutný koláč a spočiatku takým aj bol, no veľmi rýchlo som sa ho prejedol.

Ďalšie články...

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk