• Hlavná stránka
  • Zlyhania Battlefield 2042 majú svoje prvé obete: Šéf DICE odchádza zo štúdia

  • Už aj pracovné pozície Naughty Dog naznačujú vývoj remaku The Last of Us

  • Zatiaľ čo DICE tvrdilo, že Battle Royale v Battlefield Portal nie je možné urobiť, tak fanúšik ho vytvoril sám

  • Decembrové hry zdarma pre PlayStation Plus predplatiteľov znejú v teórii lepšie, ako v skutočnosti sú

  • V decembrovej masívnej Game Pass nádielke budeme zachraňovať ľudstvo, kosiť trávnik a bojovať proti Xenomorfom

  • Herný december dá za rokom 2021 viac ako decentnú bodku

RECENZIA: Huawei nova 9 - Povedz svoju vetu

RECENZIA: Huawei nova 9 - Povedz svoju vetu

Každý má nejakú svoju vetu. Môže ísť o osobný bonmot na tému životnej filozofie, s ktorým sa upokojuje vždy, keď je najhoršie alebo vetu, s ktorou zažil svojich pätnásť minút slávy. Akokoľvek si teraz myslíte, že vy v sebe nijakú takú vetu nenosíte, skúste trocha zaspomínať a zauvažovať. Verím, že skôr či neskôr vám práve ona pristane rovno na jazyku. Aby som vás v tomto bádaní trocha podpichol, prezradím vám svoju vnútornú frázu priam zrastenú s mojou pracovnou morálkou: aby si bol schopný aspoň nejakej objektivity, musíš v živote vyskúšať čo najviac vecí. Iste, niečo takto obšírne v sebe skrýva veľa potencionálnych prekážok. Ak radi čítate moje články, prípadne ich už zvládnete aspoň čiastočne zosumarizovať a priradiť im jednotlivé kategórie, tak vám už je asi jasné, že tá moja vlastná veta nebude len takým mlátením prázdnej slamy. Nedávno som sa pustil, v duchu jej motivačnej podstaty, do testu mobilného telefónu od značky, ktorá je pre mňa totálne neprebádanou pôdou – o to viac som sa na celý ten proces tešil. Treba motivovať samého seba, pretože bez elánu a chuti do práce nemôže na jej konci ostať nič zaujímavé, snáď len zoznam holých a neosobných faktov. Budeme sa preto spoločne rozprávať o novinke z dielne čínskej telekomunikačnej a hardvérovej spoločnosti Huawei, ktorej meno je vlastne rovnako nositeľom istej vety. V tomto prípade dokonca viet, keďže by sme Huawei mohli parafrázovať do podoby „skvelý úspech“ alebo „Čína je schopná“.

RECENZIA: Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition - Pochovanie legendy

RECENZIA: Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition - Pochovanie legendy

Už viac ako dve desaťročia sa Rockstar Games a séria GTA nachádzajú na výslní herného priemyslu. To je vyhradené len pre pár vyvolených, ktorým sa podarilo dosiahnuť takmer neomylný status. Pred odhalením remastru Grand Theft Auto: The Trilogy - Definitive Edition sa okolo série šírilo veľké neznámo, ktoré akoby naznačovalo, že v štúdiu nie je všetko na kostolnom poriadku. Po prvých detailoch a krátkej ukážke sa situácia na oko upokojila, pretože fanúšikovia opäť nadobudla aspoň akú-takú vieru v to, že Rockstar splní sľub nostalgie v jej najčistejšej podobe.

Slovák Adam Lacko kriesi z popola zabudnutý pôvodný tretí diel Falloutu, Van Buren

V čase, keď ešte značka Fallout patrila štúdiu Black Isle Studios (resp. jeho materskej firme, štúdiu Interplay), vývojári plánovali aj tretí diel slávnej retro-futuristicko-post-apokalyptickej série. Podobne ako prvé dva, aj Fallout 3 – prezývaný Van Buren – mal byť izometrickým RPG. Bohužiaľ, v roku 2003 bolo štúdio rozpustené a spolu s ním aj rozpracovaná hra. Vďaka šikovnému Slovákovi Adamovi, ktorého prácu si všimol napríklad aj zahraničný magazín PC Gamer, si však možno budeme môcť Van Burena predsa len niekedy zahrať... ak rázne nezakročí Bethesda.

Ďalšie články...

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk