• Hlavná stránka
  • Gamesite News 34 – Nové slovenské herné štúdio, Kingdom Come zdarma a Sony naznačilo, že Playstation 5 nebude práve lacná

  • Exkluzívna zmluva medzi Activision Blizzard a Youtube má hodnotu 160 miliónov dolárov

  • Sony už čoskoro zatvorí svoje oficiálne Playstation fóra

  • RECENZIA: Zombie Army 4: Dead War - Keď už klasickí náckovia nestačia

  • Nepremeškajte akciu, Tom Clancy's The Division 2 za cenu jednej kávy

  • Gamesite Podcast #15 - O cenách konzol sa dozvieme asi až na Vianoce, na Slovensku bude herné štúdio pod krídlami zahraničného giganta, Anthem 2.0 nemusí značku zachrániť a NFS sa vracia o krok späť

Ako vznikajú hry? - Milan Malík (zvuk)

Cesta k vzniku hier, ktorými zabíjame hodiny nášho voľného času je zdĺhavá a kľukatá. Nech ide o väčšiu či menšiu hru, jednotlivé prvky ostávajú rovnaké. Jedným z prvkov, bez ktorých by sme si hry nevedeli predstaviť je samotné ozvučenie hry. Hudba či zvukové efekty sú nevyhnutnou súčasťou každej hry. Dotvárajú samotnú atmosféru hry, a ruku na srdce - bez kvalitného ozvučenia by nás akákoľvek hra asi až tak veľmi nechytila.

Je načase nechať Azeroth zhorieť?

Leto, predovšetkým august, nie je obdobím, kedy sa tešíme na veľké AAA tituly. Hráči tu dohrávajú tituly, ktoré si nakúpili počas letných výpredajov a snažia sa to stihnúť predtým, než nás zasype megavlna dlho očakávaných hier, ktoré vychádzajú na jeseň. Zvyčajne. Tento rok je totiž trochu iný. Na PC dorazia v priebehu jedného týždňa 2 veľké MMO tituly a tak je nutné dať jednému z nich prednosť.

Ďalšie články...

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk